Ana içeriğe atla

Ne Olacak Bu State Of Decay

İlk serisini severek oyanayamadığım.ciddi derecede sıkıntılı bir loot sistemi olan,görevleri aşırı derecede zor sana bir klavuz vermeyen. Saldım çayıra mevlam kayıra oyna oyununu diyen yani benim izlemlediğim grafik ve lanet bir combat sistemi olan bir oyun oyunu oynarken sanki film seyrediyorsunuz ama hikaye için değil karakter sanki kendi kafasına göre takılıyor zombiler size saldırınca geriye ittirilir güzel bir atmosfer, tam multiplayerlık ama multiplayerı bulunmayan ,öldüğünüzde karakterinizin yerine düşük seviyesi olan bir karakter ve bir daha o seviyedeki hiç bir silahı alamassınız .Ne kadar kötüde olsa hep içimde uhte kalan o güzelim atmosferi üşengeçlikten güzel kulanamamış,ve hayatı boyunca hiç bitiremediğim peygamber sabrı isteyen oyun.
Evet bu oyunun 2. si çıkıyor ve ben yine oynamayı deneyeceğim bilmiyorum ilk seride benim oyunummu sıkıntılıydı görevi yapıyordum eve geri döndüğümde aynı görev yine benden isteniyordu.2.oyunun grafikleri iyileştirilmiş,evet bana göre mükemmel bir iyileştirme değil sanki ışık oyunları yapılmış,arabalar yine aynı,ve karakter tepkimeleri yine kötü sanki oyuncak gibiler usain bolt gibi koşarken bir anda durmaları, zombilerin geriye tepmeleri ve yine sizin oyunu hissetmenizi sağlamayan o combat sistemi gibi duruyordu oyun İnşallah öyle olmaz, daha oyunu denemedim ilk oyunun açığını kapatırsa sırf bunun için xbox one alırım.oyunun atmosferi hikayesi güzel size sürprizler yapan bir oyundu mesela eve gidiyordunuz bir anda evi zombiler basıyordu herhalde övebildiğim şeylerden 2.ve sonuncusu zombilerin yapay zekasıydı mesel siz ses çıkarıp eve gittiğinizde sizi peşler ve evinizi basarlardı çok güzel bir yapay zekası vardı ahh be undeadlabs

Yorumlar