Ana içeriğe atla

EEE Ne Oldu Bu Mining Ekran Kartları

Ben ne olduğunu söyliyeyim kısa süre içerisinide düşen bitcoin etherium yada kazılan her kripto para düşüşe geçti bunun yüzünden en yakın zamanda piyasada 2.el ekran kartı alınmaz olacak ya şuan alın yada sonradan almayın neden çünkü piyasadaki çoğu 2.el ekran kartı hor görülmüş saatlerce çalıştırılmış olacak, haliyle kazıkçı diye tabir edeceğimiz satıcılar size ağır bir kazık atmış olacak satıcı ile aranızdaki geçebilecek konuşma şu;
-Mining yaptınızmı ?
-yok ne miningi, ben bilgisayarımın ekran kartımı sadece oyun için kullandım oda üniversiteye gittim çok kullanmadım tertemiz 50 saat çalışmamıştır.
-Tamam ben size döneceğim.
İşste böyle yöntemlerle üste çıkar ve sizin bütün paranızı alır 500 saat çalıştırılmış bir ekran kartıyla baş başa kalırsınız.
Hee almayın demiyorum tanıdık varsa güveniyorsanız alabilirsiniz ,ama güveniyorsanız hadi size iyi günler.

Yorumlar