Ana içeriğe atla

Oyunlarda Yeni Heyecanlar İstiyoruz

Açıkçası 2014 den beri çıkan oyunların hiç birini oynamadım, maalesef ki bilgisayarımın gücü bunlara yetmedi. Twitch yayınları ve youtube'taki oyun videolarını izleyerek kendimi avuturum. Ama gel görelim ki PUBG, GTA 5, CS:GO, LOL, FORTNİTE ve türlü türlü oyun. Bunlar artık can sıkıcı olmaya başladı size sesleniyorum eyy oyun yapımcıları artık yeni işleyişe sahip oyun istiyoruz, aynı birbirinin kopyası oyun görmekten gınağa geldi, ee tamam belki PUBG bir devrimdi ama aynı oyunu izleye izleye ya da oynaya oynaya boku çıktı.Kendi oyunumu yapacak bilgisayarım olsaydı aklımda çok güzel sistemli bir oyun var, zihnimde tasarladığım ama maalesef ki ne buna yetecek bir pc im var ne de maddi durumum. Eğitim setlerini alabilirim ama pratik yapmadıkça  oyun motoruyla bir arpa boyu bile yol ilerleyemem.
eğer bunu okuyan oyun yapımcısı varsa lütfen bana yorum atsın ona fikrimi sunmak isterim iyi günler benim az ama öz okurlarım.

Yorumlar